ال جی از گوشی مالی خود با نام K30 2019 رونمایی کرد

به گزارش دَبی بلاگ، شرکت ال جی از گوشی پایین رده و ارزان قیمت خود با نام K30 2019 (این گوشی در کره جنوبی با نام X2 2019 شناخته می گردد) رونمایی کرد.

ال جی از گوشی مالی خود با نام K30 2019 رونمایی کرد

مدت هاست که ال جی نتوانسته در بازار گوشی های هوشمند با شرکت های قدرتمندی چون هواوی، سامسونگ، اپل و شیائومی رقابت کند. درحالیکه سال گذشته نیز وضعیت فروش خوبی برای گوشی های این شرکت به ثبت نرسیده بود، اما ال جی در گزارش مالی اخیر خود بیان کرد که فروش گوشی های این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 21 درصد کاهش یافته است.

با این اوصاف ال جی تصمیم گرفت با عرضه یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت، به صندلی مناسبی در بازار گوشی های میان رده دست یابد.

ال جی و سونی چگونه می توانند فروش گوشی های خود را افزایش بدهند؟

با توجه به قیمت تقریبا 160 دلاری K30، نمی توان انتظار داشت این گوشی از مجموعه سخت افزاری قدرتمندی برخوردار باشد. ال جی برای این گوشی از یک چیپست اسنپدراگون 425 به علاوه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده نموده که کاربران در صورت احتیاج می توانند حافظه آن را با میکرو اس دی افزایش دهند.

در بخش دوربین نیز شاهد یک سنسور به بزرگی 13 مگاپیکسل در بخش پشتی گوشی هستیم و وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز بر عهده یک دوربین 5 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، اندروید پای و نمایشگر 5.45 اینچی اچ دی پلاس آن اشاره نمود که برای یک گوشی پایین رده این مشخصات کافی به نظر می رسد.

K30 2019 بیشتر برای افرادی مناسب است که از گوشی برای رسیدگی به کارهای عادی و روزمره استفاده می نمایند. چراکه نباید از این مجموعه سخت افزاری انتظار عملکردی خارق العاده را داشت. این گوشی در تاریخ 9 سپتامبر امسال (18 شهریور 98)، در کره جنوبی و با نام X2 2019 عرضه خواهد شد. همچنین در مناطق اروپا و آمریکای شمالی، گوشی مورد نظر با نام K30 2019 به فروش می رسد.

مسلما ال جی برای تبدیل شدن به یکی از قدرت های بازار گوشی های هوشمند به محصولی به مراتب قدرتمندتر از K30 2019 احتیاج دارد. در حال حاضر هیچ ویژگی منحصر بفردی در محصولات ال جی دیده نمی گردد که ارزش خرید آن ها را در برابر گوشی های دیگر توجیه کند. این درحالیست که شرکت های پیروز حتی در بخش میان رده و مالی نیز محصولات خود را با مجموعه سخت افزاری مطلوب و امکانات نرم افزاری متعدد روانه بازار می نمایند. هرچند نباید از این گوشی انتظار چنین قدرت و امکاناتی را داشت.

نظرات خود را در رابطه با این گوشی با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1923

به "ال جی از گوشی مالی خود با نام K30 2019 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی از گوشی مالی خود با نام K30 2019 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید