اشکالی ندارد وزیر طرفدار یک تیم باشد، حق استقلال بارها خورده شد

به گزارش دَبی بلاگ، بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگاران با انتقاد از عملکرد داور دیدار استقلال برابر صنعت نفت آبادان گفت: واقعاً نمی دانم داور چه کاری با استقلال کرد، ما باید به کجا دستمان را دراز کنیم و حقمان را بخواهیم؟ چند بازی است که حق استقلال خورده شد. همچنین برابر پدیده و نفت آبادان، حق استقلال از بین رفت. در دیدار با صنعت نفت هم گل سالم آبی پوشان مردود اعلام شد و همین مسئله باعث شد تا استقلال شانس قهرمانی را از دست بدهد.

اشکالی ندارد وزیر طرفدار یک تیم باشد، حق استقلال بارها خورده شد

وی با انتقاد از صحبت های کارشناس یک برنامه تلویزیونی گفت: عجیب است که کارشناس داوری می گوید ابتدا توپ روی هوا، اوت بوده و بعد وارد زمین شده و داور گل را به درستی مردود اعلام کرده است. مگر می شود توپ روی هوا باشد و از اوت به داخل زمین بیاید؟ البته این نظر کارشناس داوری است و چون فنی نیست، من در آن دخالت نمی کنم اما نمی دانم استقلال باید به کجا شکایت کند تا بتواند احقاق حق کند؟ در بازی با صنعت نفت داوری، تیر دروازه و بدشانسی، پیروزی را از استقلال گرفت اما عوامل بیرونی هم باعث نتیجه نگرفتن تیم شدند. برخی دوست ندارند استقلال به آنچه که مستحق آن است، دست پیدا کند.

فریبا افزود: اگر امتیاز دو بازی پدیده و نفت آبادان به استقلال داده می شد، الان آبی پوشان مدعی اصلی قهرمانی بودند و می توانستند جشن قهرمانی را در خاتمه فصل در تهران برگزار کنند.

وی در مورد نقدها فرهاد مجیدی از وزیر ورزش و جوانان گفت: هر وزیری حق دارد، طرفدار یک تیم باشد، شاید یک وزیر، استقلالی، دیگری پرسپولیسی و وزیر دیگر، سپاهانی باشد؛ این مسئله مهمی نیست اما آیا علاقه به وجود آمده، می تواند تأثیرگذار باشد؟ اینکه پسر وزیر طرفدار چه تیمی است، مهم نیست چون همه در ایران و اکثر مردم کشور ما یا طرفدار استقلال هستند یا پرسپولیس؛ امیدوارم این علاقه ها تأثیرگذار نباشد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد هفته خاتمهی لیگ برتر شرح داد: شیرینی لیگ هجدهم به هفته خاتمهی کشید. حالا دو تیم سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند البته موقعیت پرسپولیس نسبت به سپاهان بهتر است ولی احتمال هر اتفاقی در فوتبال وجود دارد.

فریبا درباره عملکرد استقلال برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی بدی نبود، حریف موقعیت آنچنانی نداشت اما ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم؛ یکبار تیر دروازه و بار دیگر، اشتباهات داوری، پیروزی را از آبی پوشان گرفت و نتوانستیم چشم به قهرمانی داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد روح الله باقری گفت: او بازیکن بسیار خوبی است که در زمان شفر نادیده گرفته شد و شفر علاقه ای به او نداشت. باقری در بازی دیروز عملکرد بسیار خوبی داشت و شاید اگر در بازی های گذشته حضور داشت، می توانست گل های خوبی هم برای استقلال به ثمر برساند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا اعضای کمیته فنی، جلسه ای را در مورد اتفاقات به وجود آمده و شروع فصل آینده برگزار خواهند کرد یا خیر؟ گفت: امروز جلسه ای را در این خصوص برگزار خواهیم کرد و به بررسی عملکرد و شرایط استقلال برای فصل جدید خواهیم پرداخت.

فریبا در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند با چنین شرایطی، سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند؟ اعلام کرد: هنوز امید وجود دارد با توجه به اینکه یکی از دو تیم پرسپولیس و سپاهان می توانند قهرمان جام حذفی شوند، خود به خود استقلال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد مگر اینکه داماش گیلانیان به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1043

به "اشکالی ندارد وزیر طرفدار یک تیم باشد، حق استقلال بارها خورده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکالی ندارد وزیر طرفدار یک تیم باشد، حق استقلال بارها خورده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید