از من فقط درباره خوزستان بپرسید

به گزارش دَبی بلاگ، عضو بازنشسته هیأت رییسه فدراسیون فوتبال حتی خود را به این عنوان قبول ندارد اما همچنان در این سمت حضور دارد. او می گوید: به عنوان رئیس هیئت فوتبال خوزستان فقط درباره همین استان صحبت می کنم.

از من فقط درباره خوزستان بپرسید

واکنش طالقانی به تبرئه از سوی استیناف

جوابگویی به سبک عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال، جوابگویی حد و مرز دار و منطقه ای است. عضوی از هیأت رییسه که علی رغم بازنشستگی همچنان به فعالیت خود در فدراسیون فوتبال ادامه می دهد، حتی حاضر نیست در قامت عضو هیأت رییسه درباره حکمی که از سوی کمیته اخلاق دریافت نموده، جوابگو باشد. او حتی خود را به عنوان عضو هیأت رییسه قبول ندارد اما همچنان در این سمت حضور دارد.

عبدالکاظم طالقانی، در پاسخ به تبرئه اش از سوی کمیته استیناف و حکمی که برای او از سوی کمیته اخلاق صادر شده بود، اعلام می نماید که تنها درباره مسائل خوزستان جوابگو خواهد بود: اگر سؤالی درباره استان خوزستان دارید، بپرسید و من به عنوان رئیس هیئت فوتبال خوزستان فقط درباره همین استان صحبت می کنم.

این محدودیت خودخواسته در شرایطی است که او به واسطه عضویتش در هیأت رییسه فدراسیون فوتبال، می تواند در مباحثی خارج از فوتبال استان خوزستان هم اظهارنظر کند و اینکه اتفاقات فینال جام حذفی هم در استان خوزستان اتفاق افتاده است. طالقانی اما در این رابطه هم می گوید: فدراسیون سخنگو دارد و باید از او سؤال کنید. مسائل خارج از استان خوزستان به من ربطی ندارد و نباید از من بپرسید. من فقط درباره فوتبال خوزستان جوابگو خواهم بود!

خسارت هایی که در حین بازی فینال جام حذفی به استادیوم خانگی فولاد خوزستان وارد شده، هنوز پرداخت نشده و طالقانی درباره بلاتکلیفی های موجود در این رابطه شرح می دهد: این خسارت ها توسط باشگاه فولاد پیگیری می گردد و هیئت فوتبال در این باره نقشی ندارد. چون هیئت فوتبال درخواست کننده برگزاری این بازی در اهواز نبوده و اداره کل ورزش استان این درخواست را داشته است.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره اینکه این هیئت برای پرداخت خسارت یک و نیم میلیارد تومانی به استادیوم فولاد چه اقداماتی نموده است، می گوید: این موارد طبق قاعده ای که وجود دارد حل خواهد شد. صحبتی که از یک و نیم میلیارد تومان خسارت می گردد، باید آنالیز گردد اما مسئله تعیین این است که خسارت این استادیوم به هر نحوی باید تامین گردد.

طالقانی در مورد وضعیت استادیوم های استان خوزستان برای برگزاری دیدار های لیگ برتر تأکید می نماید: در حال حاضر با توجه به استاندارد هایی که فدراسیون فوتبال اعلام نموده استادیوم های ما دارای ایرادهای اساسی هستند. بلیت و گیت های الکترونیکی، شماره گذاری جایگاه و دوربین های مداربسته باید ایجاد شوند که تاکنون هیچ کدام از استادیوم های استان به همه این موارد تجهیز نشده اند.

او درباره اینکه استادیوم بهنام محمدی نفت مسجد سلیمان از جمله استادیوم هایی به حساب می آید که ممکن است نتواند مجوز برگزاری مسابقه را کسب کند، تأکید می نماید: در همین مدت کم این کار شدنی است. مسئولیت این کار با باشگاه هاست و باید کار را جلو ببرند ولی اگر این اتفاق رخ ندهد بازی های نفت مسجد سلیمان باید در استان دیگر و بدون حضور تماشاگر برگزار گردد.

2 - 400

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1712

به "از من فقط درباره خوزستان بپرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از من فقط درباره خوزستان بپرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید