احتمال عرضه ال جی G9 با دوربین چهارگانه

به گزارش دَبی بلاگ، اخبار جدید فناوری حاکی از این است که ال جی قصد دارد G9 را با دوربین چهارگانه تولید کند.

احتمال عرضه ال جی G9 با دوربین چهارگانه

به گزارش خبرنگار ، شرکت ال جی ممکن است یک رویکرد ساده برای مبارزه با پرچمدار بعدی سامسونگ، Galaxy S20 را پیش گرفته باشد و شاید یک پرچمدار ساده را ارائه دهد. دو منبع شناخته شده در افشای راز شرکت های تجاری یعنی OnLeaks و CashKaro به تازگی یک رندر از G9 ارائه داده اند که نشان می دهد این گوشی شباهت زیادی به G8X دارد و به نظر می رسد این گوشی تنها ارتقای عملی نسبت به نسل قبل باشد. بر اساس اخبار منتشر شده، ال جی G9 به جای دو دوربین با چهار دوربین ارائه خواهد شد و با این گوشی ال جی پا به دنیای اندروید مدرن خواهد گذاشت و همچنین از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده خواهد کرد. صفحه نمایش این گوشی 6.9 اینچ خواهد بود.

گوشی جدید ال جی قرار است دارای یک ناچ قطره ای شکل باشد، اما اندازه آن نسبت به قبل کوچکتر است. از تجهیزات دیگری که G9 را برجسته خواهد کرد، جک 3.5 میلیمتری هدفون است. پرچمدار بعدی سامسونگ ممکن است بدون جک 3.5 میلیمتری صدا عرضه شود و همین مسئله می تواند G9 را برای کسانی که از دانگل ها یا هدفون های بلوتوث نفرت دارند، محبوب تر کند.

هنوز زمان قطعی رونمایی از G9 مشخص نشده است، اما پیش بینی می شود ال جی از این گوشی در کنگره جهانی موبایل در اواخر فوریه رونمایی کند. مسئله ناراحت کننده چیز دیگری است که ال جی را به شکست می کشاند و آن این است که سامسونگ جایگاه خود را در صنعت گوشی های هوشمند تثبیت کرده است در حالی که ال جی محبوبیت خود را در این صنعت به طور کامل از دست داده است و ممکن است ریسک بالایی را در مقابل سامسونگ کند. بسیاری از پیش بینی ها هم از این خبر می دهند که سامسونگ با تبدیل شدن به غول دنیای فناوری می تواند ال جی را شکست بدهد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5016

به "احتمال عرضه ال جی G9 با دوربین چهارگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عرضه ال جی G9 با دوربین چهارگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید